Grip krijgen op een continu veranderende supply chain is een steeds grotere uitdaging voor groothandelsbedrijven. Xperit helpt jouw organisatie om je processen te optimaliseren, uit te breiden en zo een bredere blik te hebben op beschikbare data. Dit doen we door systemen te koppelen, zodat jij als groothandel een integrale blik hebt op het speelveld waarin jij je bevindt.
Maak je gebruik van een webshop? Maak eenvoudig een koppeling tussen Business Central en jouw webwinkel en optimaliseer het koop- en verkoopproces voor zowel jou als de klant. Zo zorg je voor snelle levering en een optimale klantbeleving.
Microsoft Customer Engagement is dé softwareoplossing die helpt bij het beheren van klantrelaties, het volgen van interacties en het verbeteren van de klantenservice, om de klanttevredenheid te verhogen. Zo volg je jouw klant vanaf moment één.
Microsoft Modern Workplace is een verzameling van moderne tools en technologieën die bedrijven helpt om efficiënter en productiever te werken. Door de data die je genereert te combineren met de ERP-oplossing krijg je een nog bredere blik op je klant.
Het Power Platform van Microsoft bestaat uit een set aan krachtige no/low-code-oplossingen, waarmee je eenvoudig data ontsluit uit Dynamics 365, Microsoft 365 en andere informatiebronnen. Zo krijg je een integraal beeld van je klant.
Xperit is dé digitaliseringsspecialist voor groothandels in Nederland. Met meer dan 15 jaar ervaring en een team van 30 specialisten ondersteunt Xperit groothandels bij het behalen van hun doelen. Zo heeft Xperit geholpen bij de digitalisering van tientallen groothandels en ondersteunt het dagelijks honderden gebruikers. Bovendien biedt Xperit, als onderdeel van Axelio, niet alleen Microsoft's ERP-oplossing, maar ook oplossingen op het gebied van Customer Engagement, de Modern Workplace en Data & BI.
Laat een bericht achter en ik neem contact met je op. Ik kom graag bij je langs om je beter te leren kennen.