Procesoptimalisatie

Grip krijgen op een continu veranderende supply chain is een steeds grotere uitdaging voor groothandelsbedrijven. Xperit helpt jouw organisatie om je processen te optimaliseren, uit te breiden en zo een bredere blik te hebben op beschikbare data. Dit doen we door systemen te koppelen, zodat jij als groothandel een integrale blik hebt op het speelveld waarin jij je bevindt.

hero pattern

Wat is de oplossing?

Door te kiezen voor de groothandelsoplossing van Xperit kies je ook voor de standaard cloudoplossingen van Microsoft Business Central. Deze oplossingen geven tal van mogelijkheden om jouw centrale systeem te koppelen aan andere interne- en externe bronnen. Zo is er de mogelijkheid Business Central uit te breiden met andere oplossingen van Microsoft - denk hierbij aan Customer Engagement, de Modern Workplace en bijvoorbeeld PowerBI. Ook is het mogelijk om koppelingen te maken met bijvoorbeeld websites, webshops en mailprogramma’s, waardoor je (in)direct de supply chain beïnvloedt.

Voorbeelden van procesoptimalisatie

Webshops

Maak je gebruik van een webshop? Maak eenvoudig een koppeling tussen Business Central en jouw webwinkel en optimaliseer het koop- en verkoopproces voor zowel jou als de klant. Zo zorg je voor snelle levering en een optimale klantbeleving.

CRM-oplossing

Microsoft Customer Engagement is dé softwareoplossing die helpt bij het beheren van klantrelaties, het volgen van interacties en het verbeteren van de klantenservice, om de klanttevredenheid te verhogen. Zo volg je jouw klant vanaf moment één.

Moderne werkplek

Microsoft Modern Workplace is een verzameling van moderne tools en technologieën die bedrijven helpt om efficiënter en productiever te werken. Door de data die je genereert te combineren met de ERP-oplossing krijg je een nog bredere blik op je klant.

Power Platform

Het Power Platform van Microsoft bestaat uit een set aan krachtige no/low-code-oplossingen, waarmee je eenvoudig data ontsluit uit Dynamics 365, Microsoft 365 en andere informatiebronnen. Zo krijg je een integraal beeld van je klant.

Voordelen van procesoptimalisatie

  • Volledig beeld van je klant

    Door oplossingen te koppelen krijg je een volledig en integraal beeld van je klant wat je meer mogelijkheden geeft.
  • Toegang tot meer verkoopkanalen

    Xperit biedt toegang tot diverse verkoopkanalen, waardoor het bereik vergroot wordt en nieuwe marktkansen benut kunnen worden.
  • Meer data tot je beschikking

    Met Xperit krijg je waardevolle data tot je beschikking, waardoor je inzicht krijgt in klantgedrag, markttrends en andere processen.
  • Minder afhankelijk van derden

    Xperit stelt je in staat om processen intern te beheren, waardoor je minder afhankelijk bent van externe partijen en meer controle hebt over je bedrijfsactiviteiten.
  • Stuurinformatie door KPI's

    Xperit voorziet je van relevante stuurinformatie via KPI’s, waardoor je de prestaties kunt meten, analyseren en bijsturen voor continue verbetering.

Over Xperit

WIT tevreden klanten.png
80+
Tevreden klanten
Onderdeel Axelio.png
2021
Onderdeel van Axelio sinds
WIT medewerkers.png
30+
Aantal medewerkers
WIT opgericht sinds.png
2008
Actief sinds

Slimmer | Sneller | Efficiënter

Wie zijn wij?

Xperit is dé digitaliseringsspecialist voor groothandels in Nederland. Met meer dan 15 jaar ervaring en een team van 30 specialisten ondersteunt Xperit groothandels bij het behalen van hun doelen. Zo heeft Xperit geholpen bij de digitalisering van tientallen groothandels en ondersteunt het dagelijks honderden gebruikers. Bovendien biedt Xperit, als onderdeel van Axelio, niet alleen Microsoft's ERP-oplossing, maar ook oplossingen op het gebied van Customer Engagement, de Modern Workplace en Data & BI.

Lubbert van den Heuvel
Managing Director
lvdheuvel@xperit.nl
0342-701040
Werk Slimmer, Sneller & Efficienter
Plan een afspraak

Laat een bericht achter en ik neem contact met je op. Ik kom graag bij je langs om je beter te leren kennen.