Documentenbeheer

Onjuiste informatie kan in verschillende processen onbedoeld voor verwarring en problemen zorgen. Xperit helpt jou om al je documenten vanuit één centraal systeem te voorzien van de benodigde juiste informatie. Zo verloopt jouw proces optimaal en heeft iedereen de juiste informatie tot zijn beschikking.

hero pattern

Wat is documentenbeheer?

Met documentenbeheer van Xperit beheer je alle inkoop-, verkoop-, transport- en financiële documenten in één centraal systeem. Zo zorg je ervoor dat voor elke order alle documenten op één integrale plek te vinden zijn en iedereen de juiste gegevens voor handen heeft. Je voorziet de documenten hierbij eenvoudig van alle beschikbare data is en geeft ze bovendien jouw huisstijl mee. Ook het verwerken, afhandelen en goedkeuren van documenten automatiseer je vanuit de oplossing. Bovendien verstuur je documenten zoals facturen, herinneringen en creditnota’s eenvoudig en automatisch via mail.

Onderdelen van de oplossing


Offertes

Met Xperit kunnen professionele en op maat gemaakte offertes worden opgesteld, die tevens kunnen worden aangepast aan de eigen huisstijl.


In- en verkooporders

Xperit biedt een uitgebreid systeem voor het beheren van in- en verkooporders, waardoor efficiëntie en overzichtelijkheid worden bevorderd.


Facturen

Dankzij Xperit kunnen facturen gemakkelijk en accuraat worden gegenereerd en verzonden, wat resulteert in een efficiënt facturatieproces en tijdige betalingen.


Transportdocumenten

Met Xperit kunnen transportdocumenten worden beheerd, om te voldoen aan wettelijke vereisten en een soepel transportproces te garanderen.


Herinneringen en creditnota's

Met Xperit kunnen transportdocumenten worden beheerd, om te voldoen aan wettelijke vereisten en een soepel transportproces te garanderen.

Voordelen documentenbeheer

  • Altijd de juiste informatie

    Met Xperit heb je altijd toegang tot actuele en nauwkeurige informatie, wat zorgt voor betrouwbare communicatie met klanten en leveranciers.
  • Documenten in jouw huisstijl

    Xperit biedt de mogelijkheid om documenten, zoals offertes en facturen, volledig aan te passen aan je eigen huisstijl, voor een professionele uitstraling.
  • Informatie makkelijk aan te passen

    Met Xperit kun je documenten eenvoudig aanpassen en updaten, zodat je altijd beschikt over relevante informatie en snel kunt reageren op veranderingen.
  • Compliance

    Met Xperit voldoe je aan wettelijke vereisten en regelgeving met betrekking tot documentbeheer, zoals het naleven van bewaartermijnen en het waarborgen van gegevensprivacy.

Over Xperit

WIT tevreden klanten.png
80+
Tevreden klanten
Onderdeel Axelio.png
2021
Onderdeel van Axelio sinds
WIT medewerkers.png
30+
Aantal medewerkers
WIT opgericht sinds.png
2008
Actief sinds

Slimmer | Sneller | Efficiënter

Wie zijn wij?

Xperit is dé digitaliseringsspecialist voor groothandels in Nederland. Met meer dan 15 jaar ervaring en een team van 30 specialisten ondersteunt Xperit groothandels bij het behalen van hun doelen. Zo heeft Xperit geholpen bij de digitalisering van tientallen groothandels en ondersteunt het dagelijks honderden gebruikers. Bovendien biedt Xperit, als onderdeel van Axelio, niet alleen Microsoft's ERP-oplossing, maar ook oplossingen op het gebied van Customer Engagement, de Modern Workplace en Data & BI.

Lubbert van den Heuvel
Managing Director
lvdheuvel@xperit.nl
0342-701040
Werk Slimmer, Sneller & Efficienter
Plan een afspraak

Laat een bericht achter en ik neem contact met je op. Ik kom graag bij je langs om je beter te leren kennen.

Xperit bouwt schaalbare, toekomstbestendige en bewezen ERP-oplossingen op een fundament van Microsoft Cloud technologie en op basis van jarenlange ervaring met groothandels. Xperit is Official Microsoft Solution Partner en onderdeel van Axelio.

Contactgegevens

© 2024 Xperit. All rights reserved
Wij maken gebruik van cookies. Door gebruik te maken van de site stem je hiermee in.