Retailketen WAM Denim kiest voor Xperit als haar Technology Partner

Met haar 40 kledingwinkels, op elke A-locatie en in elke grote stad in Nederland en België, naast een aantal productiefaciliteiten en ateliers in Turkije en een centraal warehouse in Beverwijk, heeft WAM Denim de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. Zij kwamen tot de conclusie dat hun huidige systemen verdere groei en professionalisering niet adequaat konden ondersteunen.

De wens van WAM Denim was één integraal systeem voor hun business en zochten daarbij een Technology Partner die hun hierin kon begeleiden en adviseren. Hier kwam Xperit om de hoek kijken. Xperit werkt met standaard softwareproducten, met name Microsoft Dynamics NAV, waaraan het branchespecifieke add-ons toevoegt: een set van veelgebruikte functionaliteiten. De consultants van Xperit hebben jarenlange ervaring bij groothandels- en productiebedrijven en bedienen dan ook meer dan 1000 gebruikers met hun state of the art software, diensten en support.

Samenwerking

Het werd al snel duidelijk dat Xperit hierbij hun strategische samenwerkingspartner Navipartner nodig had. Navipartner levert oplossingen voor onder andere de detailhandel en e-commerce. Door de samenwerking tussen deze twee bedrijven kan het probleem van WAM Denim opgelost worden en kan er een future-proof geïntegreerde oplossing neergezet worden. Om de voorraad van WAM Denim optimaal te organiseren heeft Xperit WAM Denim in contact gebracht met Slimstock. De samenwerking van Xperit, NaviPartner en Slimstock maken dat dit voor WAM Denim de winnende combinatie is om hen naar The Next Level te brengen.

Ronald Evers: ‘’Na een aantal goede en constructieve gesprekken met mensen van Xperit, NaviPartner en Slimstock konden wij WAM Denim in persoon van Samim Nasrollah en Edrees Qurashi (CTO) ervan overtuigen dat onze gezamenlijke oplossing precies aansloot bij de behoefte die leefden binnen WAM Denim’’. Samim Nasrollah: ‘’De samenwerking met de drie-eenheid (Xperit, NaviPartner en Slimstock) was vanaf het eerste moment zeer prettig, maar wel intensief. Deze bedrijven weten precies waar het in Retailland om draait en welke problematiek er speelt binnen deze branche. Dit was dan ook één van de redenen waarom wij hebben gekozen voor deze combinatie’’.

Samim Nasrollah (COO), Mirwais Amiri (CEO), Ronald Evers