• 06-01-2020
  • door Lubbert van den Heuvel

Terugblik 2019

Terugblik 2019

Op het moment dat u dit onder ogen krijgt is het jaar 2020 al weer een aantal dagen oud. Het jaar 2019 is al weer geschiedenis. Diverse media hebben de hoogtepunten al weer uitgebreid belicht.

Als ik terugdenk aan 2019 dan is de stikstofcrisis het eerste dat in mijn gedachten naar boven komt. Een crisis die direct en tastbaar wordt gevoeld door onze boeren en bouwers. Een crisis waar met name door onze boeren veel aandacht voor is gevraagd. En… wie van ons is ze niet tegengekomen, de tractoren op de snelwegen.

Ook moet ik denken aan het Eurovisie Songfestival, in ‘mijn meidengezin’ een must see, en dit jaar een echt hoogtepunt. Sinds jaren zijn we als Nederland in staat om de 1e prijs binnen te slepen. Met als gevolg dat in 2020 het Eurovisie songfestival in Nederland wordt gehouden.

Een hoogtepunt voor mij zelf was het Xperit kerstdiner op 19 december. Met alle medewerkers en partners hadden we met elkaar een mooie en gezellige avond.  Tijdens dit kerstdiner waren op één na alle mensen die in 2018 bij het kerstdiner aanwezig waren weer aanwezig. Dat betekent dat we binnen het Xperit team geen collegae op cruciale plaatsen zijn kwijt geraakt, sterker nog we mochten het jaar 2019 groeien met 5 mensen.

Naast deze groei in mensen was er ook een groei op het gebied van onze producten. In 2019 kwamen er  2 nieuwe versies van Microsoft Dynamics 365 Business Central, in de volksmond Business Central, beschikbaar. Business Central, de opvolger en doorontwikkeling van Microsoft Dynamics NAV. Een prachtig product, misschien wel beter gezegd een platform, waarmee we onze klanten, ook u, ook naar de toekomst nog beter kunnen ondersteunen. Een platform dat zich op ‘eenvoudige’ wijze laat uitbreiden en verrijken met andere producten uit de Microsoft Stack..

De Xperit organisatie is volop in beweging als het gaat om de verdere ondersteuning van u als gebruiker van de Microsoft Dynamics software. Tijdens de klantendag in mei mochten we een groot aantal van onze klanten ontmoeten rond de nieuwe ontwikkelingen binnen zowel ons product als onze organisatie.

In 2020 hopen we een verder vervolg aan deze kwaliteitsslag en de groei van onze organisatie te geven. Binnenkort hopen wij deze nieuwe ontwikkelingen verder met u te delen en u voor te stellen aan ons ‘nieuwe’ Customer Succes Team’.

Namens het voltallige Xperit-team wens ik u alle goeds voor 2020 en zien wij uit naar een continuering van onze samenwerking.

Lubbert van den Heuvel
Managing Partner