Member Management

Member Management

Verhoog de bezoekersfrequentie en omzet

De modules Member Management en Member Management Online automatiseren processen met betrekking tot de verwerking van lidkaarten en lidmaatschappen. De ledenclub wordt een geïntegreerd onderdeel van uw ticketingsysteem. Met de modules voor ledenbeheer kunt u:

  • Eenvoudig een ledenclub aanmaken en vervolgens de lidmaatschappen beheren
  • Ledenkaarten bij de ingang en op uw website verkopen
  • Kiezen tussen een fysieke of een digitale ledenkaart
  • Kortingen aan leden toestaan in de webwinkel en daarmee de verkoop verhogen
  • Het gedrag van de leden analyseren en uw service verbeteren

Identificeer leden

Nieuwe leden ontvangen een lidmaatschapskaart met een barcode die is verbonden met hun gegevens in Dynamics Business Central. De kaart werkt als toegangsbewijs wanneer ze het museum bezoeken.

Gezichtsherkenning voor validatie

X/Member Management biedt ook gezichtsherkenning voor lidvalidatie in combinatie met X/Access Control.

Houd leden vast

E-mails met herinneringen zijn rechtstreeks in Dynamics Business Central in te stellen. Het systeem verstuurt automatisch een herinnering aan leden van wie het lidmaatschap bijna verloopt. U biedt direct de mogelijkheid om het lidmaatschap te vernieuwen. U heeft de keuze uit een een onbeperkt aantal herinneringssjablonen die bepalen of u herinneringen twee maanden eerder, op de dag van de vervaldatum of gewoon een week voor het verstrijken van de geldigheidstermijn verzendt.

Beheer lidmaatschappen

Stel verschillende opties in hoe u een lidmaatschap wilt bijwerken, wijzigen vernieuwen of annuleren. Dit helpt het verkooppersoneel om zich te concentreren op de communicatie met de bezoekers.

Analyseer gebruikersgedrag en verhoog de klantenbinding

Koppel de lidmaatschappen aan aantal gekochte tickets of aankopen in de winkel. Deze data helpt u het gedrag te analyseren en bij het targetten van gepersonaliseerde aanbiedingen.