E-commerce

E-commerce

Maak je klaar voor omni-channel ticketing

De X/E-commerce-oplossing biedt u de mogelijkheid om tickets online te verkopen. Tegenwoordig verwachten bezoekers online kaarten te kunnen kopen. Speel in op deze verwachting door uit te breiden met een online ticketoplossing.

Combineer offline en online ticketing

X/E-commerce verbindt de online oplossingen X/Ticketing Online en X/Member Management Online met zowel het e-commerceplatform als het ERP-systeem. Dit zorgt ervoor dat de gebruikers slechts in één systeem hoeven te werken: Dynamics Business Central.

Vermijd dubbel werk

Boekhouding, webwinkel en ticketvoorraad, allemaal te beheren in Dynamics Business Central. Dit betekent dat alle gegevens van fysieke en online verkopen in dezelfde database worden verzameld. Doordat de gegevens synchroniseren, is het niet langer nodig voor gebruikers om tweemaal dezelfde gegevens in te voeren. Hierdoor verminderen fouten en bespaart u tijd en middelen.

Geen risico op dubbel verkochte tickets

X/E-commerce is de ruggengraat die zorgt voor realtime integratie tussen Dynamics Business Central en de webwinkel. De real-time integratie maakt het mogelijk om altijd een bijgewerkte ticketvoorraad bij te houden. Dit voorkomt dat tickets die in de webwinkel worden aangekocht niet meer beschikbaar zijn door verkoop aan de kassa. Alle gegevens in de webwinkel zijn altijd up-to-date.