Alles-in-één softwareoplossing voor uw museum

Onze software stroomlijnt alle processen in uw museum

Met deze complete oplossing hoeft u slechts in één systeem te werken, ongeacht of het werk betrekking heeft op financieel beheer, boekhouding, voorraadbeheer, klantenservice of statistieken. Alles wordt uitgevoerd in Microsoft Dynamics Business Central. Met deze oplossing legt u de basis voor de toekomst van uw museum.

 
  • Toekomstgerichte oplossing
  • Real-time inzicht in uw data
  • Flexibel ticketingsysteem
  • Effectief eventmanagement
  • - Member Management
 
Onze software stroomlijnt alle processen
 

Maak kennis met Business Central

Verbind uw bedrijf
Verbind met klanten, collega’s en leveranciers. Breng teams en middelen samen, allemaal op één plaats.

Maak slimmere beslissingen
Krijg een compleet beeld van uw museum vanuit één gecentraliseerde bron en verbeter uw klantervaringen.

Begin en groei gemakkelijk
Ga snel aan de slag, groei in uw eigen tempo. Het flexibele platform maakt het eenvoudig uit te breiden op basis van veranderende bedrijfsbehoeften.

 
 

Gratis demo van onze oplossing

Door onze gratis demo te downloaden, krijgt u de kans om de oplossingen van dichtbij te bekijken. Ervaar zelf:

  • Hoe u een verkoop uitvoert in het Point-of-Sale-systeem, X/Retail
  • Hoe u een verkoop uitvoert in de webwinkel, X/E-commerce
  • Hoe de verkooporders van de POS en de webwinkel eruitzien in de Dynamics Business Central-proefversie

Om snel van start te kunnen gaan, hebben we een video gemaakt die u laat zien hoe u de oplossing in de praktijk kunt gebruiken.

 
  •  
  •  
  •  
 

Laatste berichten

  • ERP-software: On-premises versus Cloud-omgeving, een vergelijk
    • 21-07-2020
    • door Rosita Stolwijk
    ERP-software: On-premises versus Cloud-omgeving, een vergelijk

    We zien regelmatig verbeteringen bij organisaties die een modern en up-to-date-omgeving kennen. In dit E-book wordt er op 7 verschillende punten een vergelijk gemaakt tussen On-premises en Cloud.

    Lees meer
  • Starten met een nieuwe baan in corona tijd, hoe is dat eigenlijk?
    • 18-06-2020
    • door Xperit
    Starten met een nieuwe baan in corona tijd, hoe is dat eigenlijk?

    We vragen het Koen Veenstra, nieuw binnen Xperit als functioneel consultant.

    Lees meer
  • Nederlandse bedrijven kiezen vooral voor IT modernisering en innovatie
    • 11-06-2020
    • door Xperit
    Nederlandse bedrijven kiezen vooral voor IT modernisering en innovatie

    Uit onderzoek blijkt dat in Nederland het overgrote deel van het IT budget besteed wordt aan IT modernisering en innovatie. Lang werd aangenomen dat het juist werd besteed aan het in de lucht houden van hun bestaande omgeving.

    Lees meer